Hatırlanmak O Kadar Güzel ki :)

Ekim 10, 2017

Sevgili Gezgin Kova çok teşekkür ederim bu güzel hediyeler için.

Mis gibi adaçayı koktu paketi açtığımda. Bahçene gelmiş gibi oldum. (Hoş bence bir gün dayanamayıp gerçekten geleceğim, dur bakalım :)



Akçaağaç şurubunun şişesine bayıldım. Pankek yapıp yemek de farz oldu şimdi.


Öpüyorum seni kocaman :)

Benzer yazılarım

34 Yorum yap

  1. Eyvah!..
    utandı ve mahçup oldu ben :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa niye canım, sen tam niyetlenmişken araya bir sürü bahane sokan bendim. Mahçup olacak bir şey yok. Güzel arkadaşım, öpüyorum seni kocaman :)

      Sil
  2. Ay ne güzel şişe gerçekten de, parfüm şişesi kadar güzel. Güle güle iç çayını Handan'cığım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa ben de tam senin blogdaydım şimdi Müjde :) Teşekkür ederim canım :)

      Sil
    2. Kalp kalbe karşıdır:))))bunak ben güle güle iç çayını demişim:))Afiyetle iç olacaktı:)))afiyetle iç canım. :)

      Sil
  3. kekten bana ayırmasan olmaz ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen gel, ben sana taze taze yaparım Dilek :)

      Sil
  4. Ne güzel hediyeler:) Afiyetle tüketin:)

    YanıtlaSil
  5. Şişe süpermiş valla. Parfüm şişesi gibi.

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. Gerçekten de çok güzel Kâğıt Salıncak :)

      Sil
  7. Ne güzel ve ne mutlu size :)))

    YanıtlaSil
  8. Missss missss ♥
    Afiyet bal şeker olsun ;)

    YanıtlaSil
  9. Afiyetle :) Şifa olsunlar. Şişe de nasıl güzel :)

    YanıtlaSil
  10. Bende seni çok öpüyorum. Ağız tadıyla tüketin.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Ne kadar tatlı bir hediye.. Afiyet olsun. Adaçayını çok severim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ezgi, ben de çok severim :)

      Sil
  12. Akçaağaç şurubunun şişesi çok zarif. Şerbetini içmiştim birkaç kez çok lezzettiydi.
    Hepsinden özeli böyle bir jest yaparak hediyeleşmek.
    Güzel günlerde kullanmanız dileklerimle, sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  13. Gezgin'e gelmişken bana da uğrarsın herhal?

    YanıtlaSil
  14. Muhteşem bir hediye yaa. Gönderenin yüreğine sağlık. Akçaağaç şurubu Türkiyede var mı ki ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı şarküterilerde satılıyor Derya.

      Sil
  15. Afiyet olsun yarasın arkadaşıma ,
    gençlik iksirine ihtiyacı olmasa da,yedek olsun köşede,

    YanıtlaSil